Soc Emprenedor

Iniciar un nou negoci o dur-ho a terme sol, pot generar dubtes i fins i tot un cert vertigen. Saber com valoren la nostra idea de negoci els clients potencials ens permetrà millorar la nostra oferta de productes i serveis, adaptant-los a les seves necessitats a la vegada que amb un posicionament diferencial respecte a la competència.

Si vols disminuir els riscos del teu negoci i alhora maximitzar les seves oportunitats, dissenyem un estudi a la mesura de les teves necessitats.

Perquè els Clients són la part més Important del teu Negoci

Emprendedor

L’Emprenedor

¿Per On Començo?

Anàlisi de Viabilitat d’un Negoci Emprenedor

Analitzem la viabilitat de negocis emprenedors i negocis que es plantegin canvis. Ens basem en:

  • Fonts estadístiques
  • Metodologies d’observació
  • Entrevistes quantitatives

Obtenim informació sobre:

  • Perfil del consumidor potencial
  • Penetració de consumidors sobre la població de la zona d’influència
  • Anàlisi del trànsit
  • La valoració de la idea de negoci plantejada a estudi entre els clients potencials

Perfil del Consumidor o Usuari

Recopilem la informació necessària per saber a qui i com dirigir-se, determinant el perfil sociodemogràfic de grups específics de la població (consumidors o usuaris d’una categoria de producte o d’un servei, …).

Recollim dades sobre el gènere, l’edat, la zona on viuen, el tipus de llar o la classe social, a més dels mitjans de comunicació que veuen / escolten / llegeixen.

Estudis de Necessitats

Aquesta extensió dels Estudis de Satisfacció ens permet conèixer no només els aspectes amb els que més satisfets estan els usuaris / consumidors, sinó també les necessitats que aquests tenen.

Analitzem quines característiques són més importants per als usuaris, així com el grau de valoració de la seva marca o servei habitual respecte a aquestes característiques. D’aquesta manera podem arribar a establir quins aspectes són importants per a l’usuari i no estan sent coberts de manera satisfactòria, suposant oportunitats de creixement.

Tests d’Idees i Conceptes

Determinem la valoració de Noves Idees de Producte o de Servei, és a dir, abans de la seva posada en marxa. Es pot treballar amb diferents nivells de finalització de la idea: des d’idees encara poc definides (s’utilitza generalment per escollir entre diferents idees) fins a idees ja preparades per ser llançades al mercat.

Valorem l’acceptació de la idea per part del públic objectiu i les vies per optimitzar-la. Es valoren aspectes com fins a quin punt agrada la idea, els aspectes que més i menys agraden, la diferenciació respecte a altres idees o productes que puguin existir, la importància de que existeixi, la novetat que suposa o la intenció d’ús o de compra.

Estudis de Base

En aquest tipus d’estudi recollim Informació Bàsica sobre una determinada categoria de producte o servei. Això és especialment útil i necessari quan es comença a treballar en una nova categoria o servei, o quan es planteja un canvi d’estratègia.

Analitzem la Situació Global d’una determinada categoria o servei, determinant característiques com la penetració d’aquesta categoria o servei, el perfil de les persones que el compren o utilitzen, les necessitats del consumidor i els buits que hi pot haver en el mercat, què, com , quan, on i per què compren o utilitzen, marques que es coneixen o la imatge i posicionament de les marques més rellevants.

Més informació

La saviesa consisteix no només a veure el que tens davant teu, sinó en preveure el que vindrà.

– Terencio

incognos21 Emprenedor