ÒMNIBUS: Un estudi a l’abast de tothom

Vivim en un context socioeconòmic molt canviant, en el que disposar de dades de tendències com actituds, hàbits, opinions o valoracions és crucial per poder adaptar el nostre negoci al mercat i enfocar correctament les estratègies d’empreses i institucions.

Hi ha estudis de mercat molt variats a nivell estatal i de Catalunya, però també una clara mancança d’estudis de mercat locals que ofereixin aquesta informació a nivell municipal i que tingui en compte aquesta idiosincràsia local.

En aquest context, i amb l’objectiu d’oferir l’oportunitat a empreses i institucions del territori d’obtenir la informació necessària en cada moment per optimitzar el seu desenvolupament i creixement, INCOGNOS posa en marxa aquest Estudi de Mercat Local ÒMNIBUS.

EN QUÈ CONSISTEIX L’ÒMNIBUS?

Els ÒMNIBUS són estudis de mercat sindicats que enfoquem a l’estudi de l’àmbit local, i en els quals s’aprofita una mateixa entrevista quantitativa per incloure preguntes de diverses categories. Així s’aprofiten sinergies, minimitzant els costos de l’entrevista per al sol·licitant.

Amb l’ÒMNIBUS d’Incognos, una eina innovadora al territori del Gran Penedès, posem la investigació de mercats a l’abast de les empreses i institucions locals, que tenen la possibilitat d’incloure preguntes que poden ser del seu interès a uns preus molt competitius. D’aquesta manera es pot obtenir informació rellevant i representativa sobre els consumidors/usuaris amb molt poca inversió.

A QUI POT INTERESSAR?

  • Petites empreses locals
  • Grans empreses interessades en potenciar el seu negoci local
  • Institucions públiques
  • Institucions privades

QUINES PREGUNTES INCLOUEN?

Hi ha una sèrie de preguntes a l’Òmnibus que són estàndard que serveixen per definir un perfil de consumidor, com són el gènere, l’edat, la classe social, el barri on viuen, els mitjans de comunicació local que segueixen, etc.

Com que són preguntes estàndard, tots els clients (empreses i/o institucions) que hi participen tenen accés a aquest perfil de consumidor local un cop finalitzat l’estudi i a la informació de les preguntes que inclouen amb les variables de la part estàndard.

Les preguntes incloses pels nostres clients poden ser de qualsevol tipus, existint un tarifari en funció del tipus de preguntes que es vulguin incloure.

Més informació sobre l'Estudi de Mercat Òmnibus

PREGUNTES ESTÀNDARD

S’inclou als resultats finals de l’estudi tota la informació de les següents preguntes, sense cap càrrec addicional:

  • Gènere
  • Edat
  • Municipi i barri de residència
  • Nacionalitat
  • Nivell d’estudis
  • Situació laboral
  • Estat sentimental (sense parella, en parella sense conviure, en parella convivint)
  • Nombre de persones convivint a la llar
  • Cicle de vida (parelles joves sense fills, famílies monoparentals,…)
  • Rol de l’entrevistat a la llar
  • Ingressos mensuals nets
  • Classe social percebuda
  • Mitjans de comunicació local seguits

METODOLOGIA I MOSTRA

El gran valor de l’Estudi de Mercat Òmnibus és el poder localitzar els resultats dins de l’àmbit del municipi. En aquest cas Vilanova i la Geltrú, Vilafranca del Penedès i Sitges. S’estudiaran 300 entrevistes realitzades a cada municipi (marge d’error de +5%). El grup de persones que representaran aquestes dades es troba repartit entre homes i dones a partir dels 18 anys amb més de 2 anys d’empadronament al municipi.

Vols saber més del funcionament d'aquest Estudi de Mercat Local? Pregunta'ns!

En els botons d’aquest article podràs trobar tota la informació relacionada amb aquest tipus d’Estudi de Mercat Local enfocat a negocis i institucions amb objectiu d’obtindre informació de qualitat sobre les intencions i els costums dels consumidors dins de l’àmbit local.

incognosÒMNIBUS: Un estudi a l’abast de tothom

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *